Ini pula kisah anak kedua ku yang lahir pada 17.12.1999....sebenarnya saya dijangkakan melahirkan pada 01.01.2000 (jangkaan doktor)...harap-harap anak tahun milinium lah masa tu..tapi dia nak keluar awal...actually saya bersalin kat umah arwah nenek masa tu..x sempat g hospital...sakitnya sekejap sangat.....konon2 x mau lama ditahan di hospitalla tu....masa tu saya tengah call huby saya di brunei suruh dia balik pagi tu juga coz saya kata saya dah nak bersalin sebaik sja letak telefon terasa kepala bby keluar........saya masuk ke bilik then teriak panggil arwah nenek..bila nenek dah sampai kat bilik bby dah pun tergolek kat lantai....hehe...berat bby i masa tu cuma 2.39 kg ja....alhamdulilah..semuanya selamat...anak kedua ni pun lahir jam 8.20 pagi lebih kurangla.....

0 comments:

Post a Comment